Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. július 15., csütörtök

Kipróbáltam ....

... a felmosórongyot a varrógépem alatt:)
Nagyon jó kis tartása lett a neszinek, amit varrtam:


Nem tettem vatelint alá, csak úgy magában a felmosórongyot. Először azt hittem, hogy vastag lesz és nem fér a talp alá, de nem volt semmi gond. A végén alig bírtam kifordítani, olyan jó kis masszív lett:)

Köszi lányok, hogy segítettetek! Tutira bevásárolok belőle a varróspolcocskámra :)

Ez a felmosórongyos merevítés azért olyan érdekes, nem? Nem az hogy morbid, de... kreatívak vagytok/vagyunk az tuti :D:D:D

8 megjegyzés:

Rita írta...

Egyszer, takaritás közben feltünt nekem, hogy a frissen kibontott uj felmosoruhámnak majdnem olyan az állaga mint a táskamerevitö vliesnek amit drága pénzen veszek (németországban ugy 6 euroba kerül métere) Rögtön bedobtam 40 fokos normál mosásra a mosogépbe, hogy kideritsem hogy viseli a mosást (ugye nem lenne jo ha szétfoszlik vagy összecsomosodik) egy ici-picit talán puhább lett mint mosás elött, és ez a mosások számával biztosan fokozodik is, de könyörgöm, ki mossa hetente a táskáját? Ugyhogy azota felmosorongyot használok táska merevitö helyett és jo szivvel ajánlom mindenkinek, eddig senki se panaszkodott rá :-))

Ili írta...

Rita egy zseni vagy!!! Ezek után én már nem is tudom mit használok merevítésnek, mert az nem annyira drága.
A neszi nagyon édes lett a zsiráf kisasszonnyal.

Rita írta...

nem zseni, csak sporolnom kell ahol csak lehet...... ez a ronda penztelenség találékonnyá teszi ám az ember lányát :-))))

Hencsilli írta...

Úgy tudom, nálunk is elég drága az "igazi" táskamerevítő. A felmorongy meg tényleg tök jó! És mennyivel olcsóbb :)

batorba írta...

Ki kell próbálnom nekem is ezt a "táska-merevítőt"...Olyan stabilnak látszik a neszi!!!:-)))Már régen csináltam nszit!!:))) A zsiráf meg édi rajta!!

batorba írta...

Vettem felmosó rongyot...:-))))

Hencsilli írta...

Akkor hajrá :)Nekem is venni kell, mert már elfogyott :P

Bejus70 írta...

Nagyon-nagyon köszönöm az ötletet, tényleg eszméletlen jó vele dolgozni. Nagyon szépen tűzhető, nem mocorog és a táska tartása is tökéletes!