Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. augusztus 14., szombat

Őszi kollekció







Az elmúlt napokban a lányaimnak nem volt valami jó kedvük, így igyekeztem kitalálni nekik valami olyant, ami teljesen leköti őket. Eszembe jutott, hogy régebben vettem néhány textilfestéket, de még nem használtam fel, mert nem volt hozzá anyagom. Anyag most sem volt, volt viszont néhány használaton kívüli lepedőm. Azokat a csajokkal feldaraboltuk, aztán indulhatott a móka. Végre kipróbálhattam Marika technikáját! Köszi, nagyon jóóó! :))

Mimi és Zsuzsó teljes gőzzel és lelkesedéssel vetették bele magukat a munkába: nyomkodták -a még fehér- ruhát a vízbe, majd szórták felváltva a festéket, tartották a poharat, hogy bele tudjam önteni a maradék festékes vizet, aztán türelmetlenül nézték a mikrót, hogy mi lesz az anyagból, amit beletettünk.
Amikor már több egyszínű is elkészült, akkor jött az ő "nagy" munkájuk, hiszen -egyeztetések, taktikai viták után (édesek voltak!) - ők öntötték rá a pohárból a festéket, ők varázsoltak különböző színes anyagokat. (Az ősz elnevezés is tőlük származik.)

Elég sok anyagot sikerült befestenünk. Kérdezték is, hogy mi lesz ezekből??? Nyuszi? (Megígértem, hogy varrok nekik nyuszit. :( ) Vagy ezt is a néniknek adod? (Amikor a táskát varrtam a játékomhoz, megbeszéltük, hogy ez majd egy másik nénié lesz.)
Rádöbbentem, hogy milyen igazuk van! Legalább a sorsolásnál nem lesz sértődés, hogy ki húzza ki a nevet.
(Tehát úgy döntöttem/döntöttünk, hogy a jelentkezők között nemcsak táskát sorsolunk, hanem anyagot is. (3db-ot választhat majd a nyertes) )


Hogy mi lesz a többi alapanyagból???!!! Még nem tudom.... Ha van valami ötletetek, örülnék neki!!! :)

3 megjegyzés:

batorba írta...

Ötletem van...vagy nézz szét az albumaimban...és rögtön lesz neked is!
http://picasaweb.google.hu/baricrea6
http://picasaweb.google.hu/baricrea3

Csipkerózsika írta...

Batorba!Köszi,hogy megosztottad albumokat,nagyon tutik..asetom mit készítsek el elöször belőlük..:)))
A festett anyagok nagyon jól sikerültek..:)

Szegusz írta...

Köszi!! :)