Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2011. február 20., vasárnap

Segítséget kérek

Sziasztok!Szeretnék segítséget kérni.Amikor indult ez a blog, a bemutatkozóknál valaki feltett egy sakk tábla mintás takarót részletesen.Végig néztem az egész blogot,de nem találom,talán csak link volt fetéve ,de már nem emlékszem pontosan.Segítenétek nekem hogy hol találhatom meg?Az unokaöcsémnek szeretném megvarrni.Már rég gondolkodom rajta,de csak most szántam el magam és PERSZE hogy sehol sem találom.Talán ti emlékeztek rá!!!:DDD

5 megjegyzés:

Ledorka írta...

Elkezdtem keresni neked, de nem találom. :( Holnap több időm lesz, utánanézek. Bár, talán addig jelentkezik az is, aki feltette. :)

Györgyi írta...

Én úgy emlékszem Maminka tette fel ide és a blogjába is, de utánna innen törölte! Ott megtalálod a takarók, illetve sablonok címszó alatt.
Jó munkát! :)

Jutus írta...

Köszönöm,mindárt megnézem!!!:))

Jutus írta...

Köszönöm Györgyi megtaláltam Maminkánál,bár én úgy emlékeztem hogy kész takarót mutatott,de szerintem azt csak álmodtam!:))Na mindegy,a figurák legalább megvannak,köszönöm!!!

Györgyi írta...

Nagyon szívesen! :)