Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. szeptember 2., csütörtök

Tornazsák az "ovisnak"

Elkészültem én is az "ovis" zsákkal. A nagyobbik csajosomnak lett tornazsák a kis gimiben. A "különleges" a zsákon, hogy a nevét applikáltam rá...és nyomtatható szövetből vágtam ki a betűket, amire előtte rányomtattam a "Barby" nevet apró betűkkel sokszor egymásután. Az anygot az itthon halmozódó anyagok közül választotta ki magának Barbara...neki nagyon tetszett ez a bordó...:-))Ja ....és időben lettem kész, mert holnap már lesz is tesi órájuk.:-)))



És itt a kis gazdija a zsákocskának.:-)))

Ui.: A gomblukazást erőteljesen gyakorolnom kell még!!:-))))

4 megjegyzés:

Rita írta...

amennyire ki tudtam nagyitani a gomblyukat, nincs annak semmi baja!

batorba írta...

Élőben rosszabb....de nem fogom azért elhajítani!:-))))

tipikos írta...

Mint már a blogodban írtam, szerintem nagyon jó lett. Én nem mertem/tudtam gomlyukazni! :DD

Szegusz írta...

Ügyes vagy, Csilla! Ez a neves megoldás-Barbi Barbi hátán-nagyon tetszik!
Látnád az én gomblyukaimat...! :)