Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. szeptember 2., csütörtök

Variációk egy témára












Zsuzsó ma kezdte a sulit, így az elmúlt napokban volt mit tennem. Gondoltam, a szükséges zsákokat majd megvarrom én. Szerencsémre Rita épp ilyen zsákok leírásást mutatta meg. Így készült három is: egy tornazsák, egy a technikához szükséges holmikat őrzi, egy pedig a tisztálkodási szereket. Az első kettő béléses, melyhez a bélést az általunk befestett anyagokból választottam. A harmadik a Diustól vásárolt anyagból készült. Mindegyikre rákerült a Zs betű is, szintén az általunk festett anyagból. (Nem applikáció, csak rávarrás. :))
Természetesen az ovis Mimi sem maradhatott ki, neki is varrtam egyet, sőt övé volt az első. Az ő tatyója is béléses. Neki ugyan most nincs szüksége rá, de így boldog, hogy ő is kapott, neki is varrtam.
A bejegyzés címének adhattam volna Az első fecskék címet is, hisz ezek voltak az első darabok, amelyeket géppel varrtam....
Rita! Köszi a leírást (is)! :)

5 megjegyzés:

bemka írta...

Ügyes vagy és szorgalmas akár egy fecskemama.
Tudta Rita , hogy miért adja kölcsön neked azt a varrőgépet :)
Gratulálok !!!

Rita írta...

Hogyhogy nem kell Miminek tornazzák??? Sophia-nak kell, ma vittem be az oviba. Tornacuccban tornáznak hetente egyszer a tornateremben! (ha belegondolok, hogy abban a suliban ahova Bea lányom járt NEM is volt tornaterem....)

Aranka írta...

Nagyon aranyosak lettek.

batorba írta...

Na! Ha Te elkezdesz egyszer varrni, akkor nincs megállás!!!!! Nagyon örülök, hogy már használod a varrógépet!!! Gondold el, ha ezt most kézzel kellett volna....:-)))))

Szegusz írta...

Bemka! Köszi! Fecskemama... :))))

Rita! Egyelőre nem kell.:( Tornaterem nincs, tornázni szoktak a csoportban, illetve néha elmennek a suli tornatermébe... Ez egy "kisváros"... Persze attól még kérhetnének tornazsákot! :)))

Aranka! Köszi! :)

Batorba! Tényleg meg se tudtam állni! :) Kézzel még most is varrnám.... :)