Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2012. március 15., csütörtök

Lehet kérni! Folytatás

Mivel elfogytak a kívánságok (bár én inkább azt hiszem lejjebb került a szakkörös blog a bloglistátokon és ha nincs szem előtt nem is gondol rá az ember) tehát.... beszkenneltem egy csomó tavaszi témájú mintát, kacsát-libát-bárányt-nyulat meg a jó ég tudja még mit. A levlistánkon küldöm őket szét a tagoknak, ha valaki még nem iratkozott volna fel a le dobjon nekem egy mailt és megy a meghívó!

4 megjegyzés:

Schnappy írta...

Haláli cukik ezek a nyulam-bulamok!:)

Unknown írta...

Én is szeretem a Tildás dolgokat :o)

Agyrágóbogár írta...

ezek szenzációsak! Kérhetném én is a felíratkozást a levelező listára? bogar.agyrago (kukac) gmail.com

zseniko írta...

Én is szeretnék feliratkozni a levlistára és kérnék tavaszi kacsát-libár-bárányt-nyulat...ha még megvannak a minták.
zseniko63@gmail.com