Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. március 22., hétfő

Libák

Le vagyok maradva, mint a borravaló, de azért mutatom, mi készült az itteni projektekből: két liba.


Madaraim is vannak ám, csak nem most, még tavaly varrtam őket. Februártól novemberig ők díszítik a mécsescsillárt. :) 
A nyuszit szeretném újra megvarrni. Tavaly már készült egy, de nem voltam elégedett az orrával. Idén is szeretnék, már tudom is, kié lesz. :)





9 megjegyzés:

Rita írta...

Megnéztem a tavalyi nyuszkot, nem tom mi bajod vele, ollan édes kis malacorra van!!!! Jol mutatna Bemka nyuszia mellett :-)))) Lehet hogy rokonok????

Ledorka írta...

Nem kizárt! :D Az idei azért nyúlfejű lesz, remélem. :)

Rita írta...

már nevet is találtam neki! Nyulacka (a nyul bol meg malackábol :-)))
Bocs, három napja nem aludtam, nagyon pihent agyu vagyok ma!!!!

Ledorka írta...

:DDD

bemka írta...

Nahát...de jó ez a nyulacka.Karola megörül ha megtudja,hogy esetleges rokoni szálak fűzik Lidércke nyulackájához..Csak most elment az oviba :)Az is lehet , hogy ottragad ha megszeretik a gyerekek.

Ledorka írta...

Ha csak megörül, de meg nem őrül, akkor jó. :) Új állatfajt fedeztünk fel! :))

tipikos írta...

Szerintem nagyon jó a nyuszi! Nekem nagyon tetszik! Majd kicsit koppintok róla! :o)))

Ili írta...

Hogy lennél lemaradva, amikor már a libákkal is készen vagy!!! Nagyon cukik!!!!

Rika írta...

Lidércke a libáid édesek! A nyulackád pedig.....!!!Nem tudom mi a gondod vele? Szeretnék ilyen ügyes lenni!