Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. június 18., péntek

Bolondgomba

Ez a tutorial nem az én szellemi termékem, hanem Frau Großmutter blogjáról vettem át és forditottam le. Kedves Frau Großmutter köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk ezt a leirást!!!!! Liebe Frau Großmutter, vielen Dank!!!!!
Anyagszükséglet: Anyag a gomba kalapjához, és a szárához, töltövatta vagy vliesmaradék, esetleg virágkötészetben használatos drót.

Szabásminta:
Szabjuk ki a gomba darabjait : 2X kalap, 2X szár
Mindkét kalaprész szükitöjét varrjuk le, egy kis kifordito nyilást hagyva a kalap also részén (l. foto)


Szint szinre fektetve tüzzük össze a két kalap darabot és varrjuk össze.

A kalapot kiforditani, lazán kitömni. A tömönyilást zárjuk és a kalap also részét a felsöbe hajtjuk (l. foto)

Kicsire és sürüre állitott cikk-cakk öltéssel a két kalaprészt néhány ponton letüzzük.

A gomba szárát szint szinre forditva összevarrjuk, az iveknél a varrásráhagyást becsipkedjük. Kiforditjuk és kitömjük.


A kalapot gombostüzzük a törzsre és kézzel varrjuk össze.

a kötészdrot segitségével néhány gombát csokorba köthetünk és pl virágcserepeket, dekokosarakat vagy akár ajándékokat is diszithetünk vele.

Jó munkát Lányok!!!!!!!

6 megjegyzés:

batorba írta...

Jaj, ez nagyon tetszik. És köszönöm a leírást!!!

granny doodlez írta...

♥ :0)) ♥

Jutus írta...

Köszönöm a leírást,már én is rég szerettém volna készíteni,de nem tudtam hogy kell!Most meg ledöbbentem mennyire egyszerű!:))

Csipkerózsika írta...

Hát ilyet nekem is kell készítenem,nagyon édes.:)

Drolkar írta...

A lányomnak ez (volt) a jele az oviban. Mi nagyon szeretjük a gombákat. :) Azt hiszem meglepem vele. Köszi :)

Rosana Sperotto írta...

Que lindos! Adorei. Parabéns pelo trabalho! Grande abraço