Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. június 10., csütörtök






















Sziasztok!












Megígértem többeteknek, hogy megmutatom az elkészült takarót.
Tudom, hogy csak közvetetten szakkörös, de mégis. Az ihlet innen van, és az általatok készített takarók leírását is használtam. Sőt, külön köszönet Rita mentorálásának, és az általatok felrakott anyagok, projektek nagyon jó hasznosíthatóságának. Az igazság az hogy ezek nélkül nem készülhetett volna el a takaró, hiszen még sosem csináltam ilyen volumenű foltvarrást.

Szóval mégegyszer köszönöm hogy veletek lehetek, sok inspirációt kapok, és belevágok olyanba is, amit eddig nem mertem. Nagyon sok hasznos praktikát ellestem eddig is, és a lelkemnek nagyon jót tesz az alkotásból nyert sikerélmény. :)))

Annyira kedvet kaptam, hogy gyorsan készítettem egy összehajtható szatyrot is.
(Bocs, de még nem tudom, hogyan kell közbe illeszteni a képeket, így mind az elején van :(( )

Az enyémen a rátétek zsebként is szolgálnak, és én hosszú fület csináltam neki, mert sokszor nem elég a két kezem. Az egyikkel minig a lányom kezét fogom. :))

Kipróbáltam a ferde pánt készítést is! Nagyon örülök neki, mert nagyon drága a boltban, és tényleg néha sokkal jobban mutat a saját anyag.

A nyáron majd igyekszem tanulni abból amit eddig csináltatok, már ki is néztem azt a cicust.



7 megjegyzés:

Vízicsibe írta...

Szia!
Nagyon jókat csináltál, ügyes vagy!
Judit

Ledorka írta...

Szuper a takaró is, és a szatyor is! :) Tetszenek a színek, és a zseb is jó ötlet.

Orbis írta...

Tényleg nagyon szép ez a takaró, ügyes vagy.
És a szatyor is jó lett!!!

Csipkerózsika írta...

Nagyon kellemes a színösszeállítás,gratula,ügyi vagy!:)

Györgyi írta...

Hát ez nagyon vidám, kedves takaró lett!!! Nekem nagyon tetszik, még sok ilyen szépséget, örömet kívánok!

Drolkar írta...

Nagyon köszönöm a bíztatást mindenkinek! Nagyon aranyosak vagytok!

Jutus írta...

Nagyon ügyes vagy,szép lett a takaród és a táskád is!!!!:))