Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2011. június 23., csütörtök

Bugyi neszi :)

Sziasztok!

Ez az idő is eljött, hogy végre megvarrtam életem első bugyi neszijét. :)
Rita köszönöm, hogy elküldted a leírást!! :)

A képeket mobillal készítettem, meg is látszik... amint tudok rendes masinálval fotózni, cserélem őket. :)

A cipzár bevarrását még gyakorolnom kell, leginkább a végekkel voltam bajban.

Középen az a narancssárga izé egy szív lenne... varrógéppel próbáltam "hímezni".. A cipp alatt pedig díszítő öltés megy végig, virág motívumokkal..







2 megjegyzés:

Jutus írta...

Mindent bele,meglátod minnél többet készítesz,annál szebbek lesznek!!!A tied sokkal jobban sikerült elsőre mint az enyém!!!:))

Névtelen írta...

Köszönöm :)

A második még várat magára, de már nem sokáig :)