Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2011. június 21., kedd

Varrjunk kézzel????

Elromlott a varrógépem, szervizbe kellett vinni :-( Mit tesz az ember lánya aki varrásfüggő varrógép nélkül? Nyilván kitaláltátok: kézzel varr. Találtam egy nagyon klassz kis mintát amit angol papírtechnikával kell készíteni. Megcsináltam a sablonokat és elkezdtem az anyagot a sablonokra fércelni, amikor eszembe jutott, talán van valaki köztetek, aki szívesen varrna velem. Nyár van, megyünk strandra, nyaralni, kirándulni...... mivel ehhez a technikához a sablonokon kívül csak tű meg cérna kell, könnyen elvihetitek magatokkal bárhová és öltögethettek a vízparton, nyaralás alatt esős napokon vagy csak egyszerűen otthon a kertben vagy a balkonon.
Így néz ki hátlapozás előtt. Ha kedvetek lenne megvarrni akkor fotózom a munkafázisokat és megírom hozzá az elkészítés menetét lépésről-lépésre. Nos? Kinek van kedve belevágni? :-))))

12 megjegyzés:

batorba írta...

Ez nagyon-nagyon szép. Kedvem meg akad hozzá. Bár lehet ez is egy éves projekt lenne a részemről.:-(((

De amúgy nem lennél olyan gyors, mert én már szombaton indulok varrógép nélkül nyaralni.:-))) ( Horgolást és könyvet viszek...no meg füzetet ...írni.:-)))

Szóval, ha esetleg megcsinálod, lehet egyszer nálam is lesz belőle valami.:-))

Tigrislilijom írta...

Nekem :-)

Szilvácska írta...

Szia! Nagyon jól néz ki. kipróbálnám.
Kérünk fényképezz, írj.Köszönjük.

Györgyi írta...

Kedvem van, csak időm is legyen! :)

bringa írta...

Talán megpróbálnám, örülnék a leírásnak.

Böbe Morzsák írta...

Én szeretek kézzel is varrni. Ha itt vannak az unokák, nics is más lehetőségem. Takarókészítés előtt állok, mert mindkettő ovis lesz szeptembertől. Tetszene egy-egy egyedi takaró varrása ezzel a mintával. Köszönöm!

Napsugárkisasszony írta...

Én is szivesen megnézném,hogy készül,egyébként én is kézzel varrok,varrógépem nincs.:)

Drolkar írta...

Szia, ez valami gyönyörűséges. Nekem nagyon tetszik. Azt meg tudom ígérni hogy elkezdem... de azt nem, mikorra fejezem be. Szóval kedv van egy zsákkal, de idő...

Akárhogy is döntesz, ez olyan szép, hogy megérné megörökíteni. :)

kereni írta...

Engem is nagyon érdekelne, szeretek kézzel varrni, persze ha van elég időm.

Jutus írta...

Nagyon széplett,én is szeretném elkészíteni!!!:)

Veronika írta...

Én is szivesen megcsinálnám, bár nem vagyok tagja a varrószakkörnek, attol még kaphatnék infot róla???

Névtelen írta...

Szeretnék csatlakozni hozzátok én is.Nagyon tetszik az ötlet!Üdv ERIKA