Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2011. június 24., péntek

Kézzel varrunk :-)))

Kedves Lányok!
Gyülekezünk a google csoportunkban is.  Sokat gondolkoztam, hogy oldjam meg a hozzáférést, mert egyrészt nem akarok senkit se kirekeszteni, de azért ellenőrizni szeretném, kinek a kezébe kerülnek a mintáim. Jártam már úgy, hogy valaki elkért egy általam készített szabásmintát és azt nemsokára egy ismert webshop-ban láttam viszont. Tehát a következőt találtam ki: a csoportban bárki hozzászólhat a beszélgetéshez, kérhet segítséget, viszont az általam kitalált mintákat csak a tagok kapják meg. A blogos szakkörben soha nem ért rossz tapasztalat, remélem ez nem fog változni. Elkészült a törpés textilkép első munkafázisának leírása is ( és mint mindig, most is nehezebb volt és tovább tartott leírni mint megvarrni).
A hétvégén még lesz időtök hozzáférést kérni, aztán hétfőn szétküldöm a leírás első részét. (összesen négy részből áll majd).

3 megjegyzés:

Amy-kreatív írta...

Szia!
Én is szeretnék hozzáférést kérni, ha lehetne. Bár nemsokára elutazunk, de elmenteném, és később megvarrnám. Lehetne róla szó?
Amy-kreativ

Rita írta...

Persze, ha küldesz nekem egy emailt.

N.Zsuzsi írta...

kimaradtam a google-csoportból, kérhetek meghívót? tacikabogar kukac gmail.com
köszönöm