Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 24., szombat

Cinella terítője

Sziasztok!

A legújabb projekt keretében én egy terítőt dobtam össze. Sajnos nem sok időm van, mert számvitel tételeket magolok. Viszont muszáj volt egy kicsit pihennem kikapcsolódni. Mi más is lehetne jobb, mint egy kis alkotás.
A varrást még gyakorolnom kell, ez nem vitás. Valahogy már a négyzetek szabásánál is problémáim adódtak. Azt hiszem nem sikerült egyformára vagdosnom őket. Van erre valamilyen trükk? A hajtásvonal eltűntesésében is segíthetnétek. Hiába vasaltam ki, mielőtt szabtam volna, mikor az összevarrt széleket vasaltam, azok a fránya makacs vonalak ott maradtak. :-(
A ferdepántos szegéssel még nem mertem próbálkozni, ezért került a terítő szélére ez a kis csipkedísz.

Cinella

8 megjegyzés:

Rita írta...

Ezért ajánlom mindenkinek a vágókészletet, olloval lehetetlen annyira pontosan szabni mint körvágóva. Ennek ellenére szép lett!!!! A hajtásokat egy kis nedves ruhával és vasalóval el tudod még most is tüntetni!!!

napraforgó írta...

Én is csatlakozom Ritához. A vágókészlettel való dolgozás egyszerűen összehasonlíthatatlan az ollóval, vonalzóval való méricskéléssel. Nem olcsóak ezek a felszerelések, de azt hiszem, busásan megtérülnek!!!

Rita írta...

Egyik szakkörös kollegina talált egy komplett kezdö készletet amit meg lehet rendelni, ezért vidéki lányokat is érdekelheti: http://varrogepcentrumkft.hu/index.php?center=uj_termekek&term_id=513

szerintem érdemes megvenni mert az olfa termékek tapasztalatom szerint jok, és az ára is kedvezö.

Ledorka írta...

De kár, hogy nem tudom egész nagyra nagyítani... Szerintem, gyönyörű lehet! :) Jó ötlet a hímzés rajta!

Ildi írta...

Szerintem is nagyon szép lett és csinos így a széle is! Lehet, hogy nem jó anyagot választottál, talán csúszkál, vagy ilyesmi és azért nem pontos!
Én is láttam komplett kezdő készletet 11ezer körül, "olcsón"... Biztos megtérül annak, aki majd rendszeresen ezzel foglalkozik!

Rita írta...

Amiröl beszélek az nem egész hatezer forint...a fele. Ezért mertem kedvezö árunak nevezni! :-))

Jutus írta...

Nagyon szép lett és a csipkés megoldás a végén,nagyon tuti!!!:))

bemka írta...

Nekem tetszik így ahogy van. Az én munkámon is lődörögnek a blokkok, azt hiszem nálam is a szabásnál romlott el.