Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 25., vasárnap

Hátlapozás, tüzés és a szegöpánt készitése

Ha megvagytok az elölappal, akkor szabjátok ki a hátlapot és a bélést. Én hátlapnak flanellt vettem, az olyan finom puha, és 1 cm vastag vliest használtam.Mindkettö legyen néhány cm-vel nagyobb mint az elölap. Az elkészités menete ugyanaz mint a teritönél, csak ez egy picit nagyobb. Igy segithetsz magadon hogy ne csuszkáljon el a három réteg:
Most tüzd össze a három réteget egy csomo biztositotüvel, vagy férceld öket össze.
A tüzés következik. Én szabad gépi tüzést választottam, a sziveket tüztem körbe és varrtam rá még néhány extra szivecskét.


Ha kész a tüzés vágd le az oldalakat egyformára. A szegöpántot ugyanugy készitsd el és varrd fel mint ahogy a teritönél részletesen leirtam. Ugye nem is volt nehéz!?

Nincsenek megjegyzések: