Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 14., szerda

napraforgó jelentkezik

Kedves Mindenki!

A mai naptól én is csatlakozom hozzátok a varrószakkörbe, amiért is nagyon hálás vagyok Ritának, hogy nem felejtett el a várólistán.
Mit írjak röviden magamról? A foglalkozásomat tekintve tanár vagyok és kutató, de majd csak szeptembertől megyek vissza újra oktatni, addig itthon babázom (és csinálok minden mást, amire éppen időm van...). Ha pedig nem dolgozom, akkor nagyon szeretek kreatívkodni (varrás, patchwork és gyöngy, de jöhet más egyéb is), olvasni és utazni. S egyébként sok mindent szeretek, aminek köze van a kultúrához és a nyelvekhez.

16 megjegyzés:

bemka írta...

Isten hozott közénk,érezd jól magad...habár efelől semmi kétség, nyugodt lehetsz :)

Marika írta...

Üdvözöllek én is érezd jól magad kis csapatunkban !

Rika írta...

Kedves Napraforgó!
Örülök, hogy Te is közöttünk leszel! Isten hozott!

Rita írta...

Isten hozott nálunk! Az uj projekt elökészitése fennt van a blogon, olvasd el , aztán holnap jön a gyakorlat is :-))))) megprobálunk egy önnállo, sokak számára elsö foltmunkát összehozni :-)))

Ildi írta...

Isten hozott Napraforgó! Ebben a kis csapatban, jól fogod érezni magad, biztosíthatlak!:)Főleg, ha már varrtál is, lesz bőven sikerélmény!

batorba írta...

Nahát akkor ismétlem a többieket!:-))) ISTEN HOZOTT ÉS ÉREZD JÓL MAGAD! Szerintem ez nem lesz nehéz!:-)))
Jó kreativkodást és varrást itt! Ma már lehet kapjuk az új projektet.:-)))

Jutus írta...

Én is üdvözöllek a mi kis csapatunkban,jó munkát kívánok én is!!!:))

Ledorka írta...

Köszöntelek köztünk én is! :)

Aranka írta...

Üdv a klubban érezd jól magad és teljék örömöd a varrásban és az elkészített dolgokban.

Szegusz írta...

Üdv a csapatban! Jó alkotást és jó szórakozást! :))

Györgyi írta...

Kedves Napraforgó!
Isten hozott közöttünk, sok örömet és jó varrogatást kívánok!

napraforgó írta...

De kedvesek vagytok! Nagyon köszönöm a bátorítást, biztosan jól fogom érezni magam!:)

Hencsilli írta...

Üdvözöllek Napraforgó! Kíváncsian várom munkáidat !

Lana írta...

Szia Napraforgó! Üdv a csapatban!
Biztosíthatlak jól fogod magad érezni nálunk, itt mindenki lelkesíti a többieket,és annyira jó így "alkotni".

gromine írta...

Szia Napraforgó!
Érezd jól magad a csapatban, és sok szép munkát kívánok neked is.

napraforgó írta...

Máris jól érzem magam!:)