Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. április 30., péntek

Kedves Varrogató Olvasóink! :)


Már több rendszeres olvasónk blogján láttam olyasmit, amit itt mutattunk be, és ennek őszintén örülök. :) Új szakkörös tagunk írta nemrég, hogy "titokban meg is varrta" a projektjeinket. Kérlek, benneteket, ne tartsátok titokban! :) Olyan jó látni, hogy mások is ihletet kapnak, velünk dolgoznak.  Egy-egy megjegyzéssel tudassátok velünk, ha alkottok olyasmit, ami itt tetszett meg! Ha hagytok linket, mind meg tudjuk nézni, gyönyörködhetünk, biztathatunk. Hajrá, hajrá, készüljenek az új darabok! :)
(Nem sokára jövök új projekttel.)


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Mi a virágos kitűzőket gyártjuk nagyon lelkesen. Elöl a közepére nem gombot varrunk, hanem kis sárga kört. És nem kitűző lesz belőle, hanem kislányoknak való hajgumira varrjuk rá. Ilyenek mennek most az ovis családi napra a zsákbamacskára, illetve a lányom barátnőinek szülinapi ajándékként. Azért jó nagyon a minta, mert a kilenc éves kislányom is ügyesen meg tudja varrni. Sajnos blogom nics, így csak el tudtam mesélni a dolgot. Köszi az ötlete. Judit Gödről

Orbis írta...

Hű, nem akartam ilyen nagy port kavarni ártatlan megjegyzésemmel :D Jó kis belépő mondhatom. Ígérem többet nem varrok titokban.
Viszont nemtitokban annál többet!!! (amint megjavul a gépem)

Ledorka írta...

Szia Judit! Köszönöm, hogy írtál, és örülök, hogy hasznát veszitek a mintának! :)
Orbis, nem te vagy az egyetlen "zugvarró". :D Nem kavartál port, csak pont ide illett amit idéztem tőled. :))

judit.6 írta...

Bevallom én még csak olvasgatlak titeket, gyűjtöm az infokat. HA egyszer lesz 1 egész szabad órám, tuti nekiállok valaminek. De ilyenem csak ilyenkor van, amikor már nem szerencsés a varrógép búgása.
khm... milyen anyagból varrod a szatyrokat?? S bélésanyag?? Ne ijedj meg, nem vagyok annyira elvetemült, hogy táskát varrjak, mikor még a gyerek nadrágjának felvarrása is már mámorító diadal... csak egy kis neszin gondokodám. :)

Ledorka írta...

Vászonból,kartonból javaslom az első próbát. :) Próbálkozz csak táskával is, menni fog! :)

judit.6 írta...

köszi.
He-he.. nem ismersz te engem. Maradok még a pofon egyszerű dolgoknál. :) Mármint ami nektek csak ujjgyakorlat. Mert nekem még az is komoly koncentrációt és kemény munkát igényel. :)
Most viszont épp 3 képeslapot fonalgrafikázok. :) íez legalább megy. :)
Mardok hű leselkedőtök..... :)