Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 24., hétfő

Bemutatkozás

Sziasztok kedves szakkörös lányok!

Nemrégiben akadtam rá Rita blogjára. Mintákat kerestem egy babatkaróhoz a neten, mivel a legkedvesebb barátaimnak megszületett a kislányuk. Mindig is vonzódtam a foltvarráshoz, egy kezdő tanfolyamon részt is vettem, de annak már több mint öt éve...
Tehát mondhatjuk, hogyha nem is kezdő, de amatőr műkedvelő vagyok foltvarrásban, de szívesen tanulnék, ezért is örültem meg a blognak...
A blog is új dolog az életemben, igyekszem gyorsan megtanulni, felfejlődni a témában, és csinálok magamnak is azt hiszem, hisz a ti oldalaitok nagyon teteszenek. Bevallom sokat kalandoztam azokon a napokban, és sok tanulnivaló trükköt, és csodaszép munkát láttam.
Igyekszem majd követni a projekteket és a munkákat.
Rólam röviden annyit, hogy 34 éves vagyok, jelenleg álláskeresőknek segítek az elhelyezkedésben egy non-profit civil szervezetnél. Emellett egyedül nevelem a kislányom, akit Lucának hívnak és nyáron lesz hét éves. Készülünk szeptembertől az iskolába.
Sajnos csak kevés időm, és még kevesebb helyem van varrni, de nagyon fogok igyekezni.
Elhatároztam, hogy többet foglalkozom magammal a jövőben , és a számomra fontos elfoglaltságokkal. Azt hiszem egy kicsit belevesztem a mindennapokba. Gondolom sokan tudják miről van szó: munka - gyerkőc - háztartás - számlák. Hátha a kreatív tevékenység erőt ad.
Elhatároztam, hogy az egészségemért is teszek, ezért eljárok futni is.
Szóval most nagy változásokat tervezek, magamért.
Köszönöm a bizalmat, hogy befogadtatok a szakkörbe, s remélem minél többeteket foglak minél jobban megismerni.
UI: a babatakarót nemhogy elkezdtem, de egész jól halad. Minden tőlem telhetőt megteszek, hogy szép legyen. Nem véletlenül féltem a tűzéstől... :)

8 megjegyzés:

Lana írta...

Szia!
Örülök, hogy egyre bővül a szakkörünk. Kitartás! Minden téren... Én is évekig egyedül neveltem a kislányomat, aki azóta már 10 éves. Sőt, azóta testvérkéje is született. :) A varrás nekem abban segít, hogy elterelje a gondolataimat a rossz dolgokról.

Tiffanylda írta...

Krisztina, azt hiszem jól döntöttél, hogy beléptél Ritához! Itt mindig találsz valamit, ami lendít rajtad egyet pozitív irányba! Kezdődhet az "új élet"! Sok türelmet, kitartást és nem marad el a siker, meglátod!:)

Marika írta...

Sok szeretettel üdvözöllek a varrós szakkörbe !
Kívánom érezd nagyon jól magad ,itt majd felejtő bú és bánatot :))
Nagyon sok szép munkát kívánok !

Vízicsibe írta...

Szia!
Még csak most léptem be én is a szakkörösök sorában, de azért sok szeretettel üdvözöllek :)

bemka írta...

Legyen neked is jó itt!

Cinella írta...

Szia! Üdv közöttünk, és nagyon sok sikert a váltásokhoz! Jaj, de hányszor elhatároztam, hogy elmegyek tornázni, mert kéne fogynom, de valahogy mindíg elmarad.

Jutus írta...

Üdv a mi kis csapatunkban!!!Meglátod jó helyre kerültél,mi együtt sírunk és együtt nevetünk,de igazából sírni nem nagyon hagyunk!!!:DDD
Kíváncsian várom milyen takarót készítesz!!!

Drolkar írta...

Sziasztok Lányok!

Nagyon köszönöm a kedves üdvözlő szavakat. Nagyon jól esik, és már most nagyon jól érzem magam köztetek :))

A takaró technikája egyszerű, színek és a minta dominál. Remélem hamarosan megmutathatom.
De szeretnék olyan összehajthatós szatyit is varrni, úgyhogy nagyon igyekszem!