Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 26., szerda

Összehajtható szatyrom

Megvarrtam én is a szatyrot. Nem akartam nagyon díszíteni, így is okozott némi fejtörést a fül bevarrása pl. Bélése nincs.

Az arányokon kicsit változtattam, mert én elsősorban arra fogom használni, hogy a suliba hurcoljam a cuccokat, így bele kell férnie egy A4-es mappának fektetve.

A gombot sikerült elég rossz helyre varrni... először varrásnál elcsúszott a hurok, ahhoz akartam igazítani a gombot, erre az meg még jobban elcsúszott.

De, mint már mondtam, van legalább hova fejlődnöm!!!


5 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Nagyon szép lett! Nem látom a baját... gyönyörű a fehér anyag kicsi virágocskával!:) Gratulálok!

Rita írta...

nekem tetszik!!!!! Mutassak képet a fül bevarrásáról?

Orbis írta...

Igen, köszönöm!!!!
Bár valahogy megoldottam, de gyanítom, van egyszerűbb út...

Rita írta...

este varrok ugyis szatyrokat, akkor majd fényképezek és elküldöm Neked!

Vízicsibe írta...

Szia!
Nagyon aranyos lett !