Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 16., vasárnap

Edényfogó......


Minden rosszban van valami jó is. A mai "esős vasárnap délután" elkészítettem életem első patchwork munkáját. Hát ilyenre sikeredett. Vannak hibái tudom, de én nagyon örülök, hogy el tudtam készíteni.
És most szeretnék is elköszönni tőletek. Felajánlom a helyemet a várólista legelső helyén lévő jelentkezőnek. Hetek óta vívódtam, hogy mit is tegyek, hogyan döntsek.... nem volt könnyű! Egyre kevesebb időm jut a varrásra, és nem akarom a helyet foglalni, amikor tudom milyen sokan szeretnének jelentkezni.
Örülök, hogy köztetek lehettem, hogy tanulhattam tőletek.
Rita neked külön köszönöm a lehetőséget!
Szeretettel üdvözlök Mindenkit!
Erika

11 megjegyzés:

napraforgó írta...

Rika, gratulálok az elsőhőz!!! Valahol el kell kezdeni, szerintem nem ez lesz neked az utolsó. A képen mindenesetre egyetlen hiba sem látszik, s nagyon kellemes színeket választottál!

Rita írta...

Hát, megértelek, de nagyon sajnálom! Ha esteleg meggondolod magad, szólj, majd összehuzzuk magunkat egy kicsit hogy beférj!

bemka írta...

Nagyon szép lett ez a munka!Remekül összeválogattad a színeket, arányos ,az én szememben hibátlan alkotás.
Gratulálok hozzá!
A visszavonulásod miatt pedig sajnálkozok :(
Gyere még !

Ledorka írta...

Mestermunka lett! :)

Jutus írta...

Nagyon szép lett az edényfogód és amikor használod remélem mi is eszedbe jutunk egy kicsit!:))
Vissza várunk!!!

Amanda írta...

Nagyon szép lett! Nagyon tetszik a színválasztásod! Igaz én civil vagyok, de imádok ide járni gyönyörködni, tanulni, ötleteket ellesni!

Ili írta...

Nagyon szép lett! Szerintem hibátlan, precíz munka.
Sajnálom, hogy el kell menned.

Ildi írta...

Nagyon ügyes vagy, hogy elsőre ilyet kreáltál, gratulálok! Hogy tudtad ilyen pontosra megcsinálni? Van készleted?
Kár, hogy elmész!:( Mindenképpen varrj tovább!!!

Rika írta...

Ildi! Készletem sajnos nincs...majd talán egyszer...A párom készített nekem sablont vékony rozsdamentes lemezből és azokat körberajzolva ollóval vágtam ki. A többit Rita útmutatása alapján készítettem el.
Lányok! nem tűnök el teljesen. Nyomon követem a munkáitokat, s ha időm engedi a feladatokat is igyekszem megoldani.
Talán még Ritát is szaván foghatom...egyszer...

Kata írta...

Rika, ez tökéletes lett!!! :)

Sajnálom hogy így kellett döntened, lehet lassan én is erre a döntésre szorulok :(

Orbis írta...

Nekem is nagyon tetszik!
És igazán sajnálom, hogy így "váltjuk egymást"!