Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 10., hétfő

Te jó ég.....

...... én is elkészültem a baba takaróval nagy nehezen.Nem volt egyszerű szülés,de fogjuk rá jól vagyunk!:DDDNem azért hullámos mert így van varrva,hanem a sok eső hatására,megnőt a fű,de máshol nem sikerültek a képek,csak itt.:))
Nagyon megvagyok vele elégedve,ami ritkaság számba megy.A sarkait kivéve,minden szépen sikerült.Még az anyag hiányt is sikerült megoldanom ,a hátulja pedig finom puha ,hozzábújós!

9 megjegyzés:

medolin írta...

Tényleg szép, gratulálok hozzá! Ráadásul az én kisfiam Dominik, így még inkább a szívembe lopta magát. Milyen anyagot használtál a puha belső részhez? Talán én is varrnék egyet neki nyárra.

Rita írta...

Ha jol látom, flanell a háta, ugye? Ugyan ilyen az anyag amiböl az ovodai ágynemüt varrtam egyszem unokámak :-))

Rita írta...

esetleg mutathatok egy sarokkászitést a talin ha van érdeklödés...mert kukacolo bemutato az lesz, többek kérésére :-))

Jutus írta...

Jajj Rita a két kedvencem,persze hogy van rá igény!!!!Remélem nem csak én nem boldogulok velük.:))Medolin,finom puha flanellből van a hátulja.:))

bemka írta...

Nem csodálom, hogy elégedett vagy.Én is az lennék a helyedben.Gratulálok!

napraforgó írta...

Jutus, ez nagyon kedves takaró lett! Én is rég kacérkodom már egy olyannal, amin applikáció van, s most a tied igazán meghozta hozzá a kedvem! Gratulálok, biztos örül neki a kis tulajdonosa.

Kata írta...

Nagyon ügyes vagy, szép lett nagyon!!!

Jutus írta...

Nagyon köszönöm a sok dicséretet!!!Napraforgó,fogj hozzá te is én nagyon élveztem a készítését!A kisunokám még nem kapta meg sajnos,mert nagyon messze lakik,de hamarosan.:))

Rika írta...

Jutus le a kalappal! Bizonyára nagyon sokat dolgoztál vele!
Szép lett nagyon!