Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 15., szombat

Hát-hát...

Gondolkoztam, mit is írjak, azt hiszem, az a legdiplomatikusabb, hogy van még hova fejlődnöm. Azért eléggé elkeseredtem, hogy ennyire nagyon csálé és pontatlan lett. De tudom az egyik okot, valamit elszámoltam, mikor a négyzeteket az öltéstávolságokkal együtt ki akartam szabni. Aztán meg nem volt kétoldalas ragasztóm, így a szívek is el-elcsúsztak, hiába tűztem le (na, azt meg jobb, hogy nem látjátok ennél jobban...).
Hát ez van. De köszönöm az ötleteket, a színösszeállítás nagyon tetszik!
Ja, és az alsó sorban még a rózsaszín négyzetek is fordítva állnak :)


Azért a kis hölgynek remélem megfelel majd!!!!

6 megjegyzés:

Aranka írta...

Szia! Örülnék, ha tudnék ilyen arit (sajnos nincs időm)varrni jó az ötlet és cuki a szívecskékkel.

Marika írta...

Ez így szép !
kedvesek a szívecskék :)

Rita írta...

Szerintem semmi szégyelleni valo nincs rajta: csálé, de nem csálébb mint az én elsö munkám volt! Ami a pontosságot illeti: jo szerszám (körvágó stb) képtelenség pontosan szabni! A kétoldalas vetex is nagyon jo szolgálatot tesz, én használom mindig. A kis gazdája biztos boldog lesz vele, és ez a lényeg!!!!!!!

napraforgó írta...

Szép színeket választottál, Orbis! S ha azon aggódsz, hogy csálé, ajánlom figyelmedbe Lise Bergene A foltvarrás szenvedélye című könyvet. Amíg én nem láttam, azt hittem, mindent csak egyenes vonalakkal lehet varrni. Ott meg egy csomó minden direkt ferde, csálé! A munkák összességében viszont mégis gyönyörűek. Nézd csak meg! Engem nagyon felszabadított a könyv. S ha valaki kritizálna, mondd egyszerűen: te ezt direkt így akartad:))) Ügyes vagy!

Ildi írta...

Orbis, az enyém is tök csálé lett, ne is izgasd magad! Ez az első munkánk, állítólag mindenki így kezdi! Egyébként sem az a lényeg, hanem a gyerkőc legyen elégedett! Akkor minden rendben!:) Mi meg majd fejlődünk... Nekem egyébként tetszik!

Orbis írta...

Köszönöm a bíztatást :) A gazdájának tényleg tetszik. Azóta be is fejeztem, nem bírtam megállni, rögvest meg is mutatom!