Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 8., szombat

Nálam is készült egy patchwork párna

Elkészült életem első patchwork művem. Mivel mi már a babatakarókból kinőttünk és felnőtt takarónak nem volt merszem Neki állni, így a kerti székekre varrok párnákat.



Most még csak egyet varrtam meg, de mivel sikerült a többi már gyorsan fog haladni. A szivacs adva volt ehhez igazítottam a méretet.



Mikor kész lett a középső kockát szivaccsal együtt körbe varrtam.

8 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon ügyes vagy, igazán szép lett! A középső kocka szivaccsal, nagyon jó ötlet :)

bemka írta...

Erre kár ráülni , ez nem is székpárna.
Ez popópuszi:))
Gratulálok, nagyon ügyes vagy !

Rita írta...

Igaza van Marikának, sajnálnám a hátso részemet rátennei :-)))Ezt csak nézni szabad!

Anzso írta...

Köszönöm a dicséreteket, de én pont azért gondoltam párnára hogy ne lássák a hibákat rajta, mert ott senkinek nincs szeme! :-)

Jutus írta...

Valóban nagyon szép lett,egyetértek a lányokkal,kár lenne rá ülni!!!:))

Ildi írta...

Nagyon ügyes vagy, gratulálok! Nem is látni rajta hibát, inkább gyönyörű!!!
Viszont nagy kár, hogy az én futómra nem lehet ráülni!:)))

Orbis írta...

Nekem is nagyon tetszik. Igazán szép lett.

Rika írta...

Csatlakozom a többiekhez.....Nagyon szép lett!