Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 4., kedd

Van egy hírem lányok : )

Három hete forma azzal fenyegetőztem, hogy hosszabb időre távol leszek tőletek.
 Maradok....Egy kicsit sajnáltam magam, egy kicsit keseregtem,hogy nem sikerült a tervem :(
Most már nem kesergek, valami munka csak kerül nekem is előbb-utóbb.Szóval , maradok köztetek.Egyre inkább itthon vagyok , ha itt vagyok.És ez jó , köszönöm :)

7 megjegyzés:

Marika írta...

Légy üdvözölve újra !!
Érezd jól magad újra !!
Munka meg csak kerül,ne keseregj !

Jutus írta...

Örülök hogy itthon érzed magad köztünk!!!:D

Ildi írta...

Hurrá!!! Itthon vagy köztünk, igaz pénzt nem keresel, de talán nem is rágódsz rajta addig, amíg velünk vagy! Aztán, egyszer csak a terved is fog sikerülni, meglátod!!!

bemka írta...

Szépen köszönöm :))

Cinella írta...

Üdvözöllek ebben a szép és színes, kreatív családban! Munka meg biztosan fog akadni, csak pozitívan kell gondolni rá!
Cinella

"Maminka" írta...

Mintha csak magamat hallanám:-)
Ugye milyen jó egy ilyen család tagjának lenni?

bemka írta...

Nagyon jó Maminka.Tényleg segítségemre voltatok, már csak pusztán azzal is, hogy tudtam, számíthatok a megértésetekre.