Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 10., hétfő

Tiffanyu -Ildi kakaóscsigás futója

Életem első futója!!! A férjemnek nagyon tetszik, mert Ő nagyon rendes... Én meg jól látom, hogy csálé, meg csupa küzdelem az egész!:) Komolyan mondom, ezt a cikkcakkolást nem tudom megtanulni! Pedig gyakoroltam... A farkasfog alatt vannak a legcsúnyábbak - azzal takartam el -, de a kis összekötőknél  jól látható, hogy állítgattam a gépet össze-vissza, mert megakadt ezerszer és rendetlen! Meg a kis sorok véletlenül se találkoznak össze.., stb.,stb. Legközelebb jobban fogok igyekezni! A "kakaós csigák" miatt azért egy kicsit tetszik...:) Ki van szabva egy másik is, de most azt sem tudom, mit csináljak előbb, mert úgy le vagyok maradva! Küldök képet is, ami ugyan homályos, de ez csak használ a látványnak!:)))
 

15 megjegyzés:

Rita írta...

Ildi -mint mindig- most is leszólja alkotását, pedig semmi oka rá!!! Nekem pl tetszik, arrol nem is beszélve, hogy az én elsö foltmunkám lényegesen csálébb volt!

Orbis írta...

Nekem nagyon tetszik. Én nem vagyok ugyan szakavatott de semmi kivetnivalót nem látok benne. Szép és kész!
A színei is, meg a varrás is.

Jutus írta...

Nekem is nagyon tetszik,nem látom hogy csúnya lenne.Teljesen igaza van a férjednek,tessék neki elhinni ha azt mondja hogy szép!!!:DDD

Ledorka írta...

Jaj, nehogy búslakodj! Teljesen rendben van a futód. :) Én még össze se varrtam a blokkokat.... :S

bemka írta...

Ildi drága!
Hát mi bajod neked ezzel a futóval?Elsőnek igenis nagyon szép.És ha megtanulod beállítani a gépet, a következő tökéletes lesz.Az nekem is rettenetes , ha nem jól varr a gép.
Úgy , hogy plusz pontjaid vannak a türelmed miatt, és újabbak a kitartásodért.
Ha megnézed az én asztalközépemet, amiből végül székpárna lett az autóba,láthatod, hogy girbe-görbe,nem találnak a blokkok.Bizonyára ez nem vigasztal téged, de szerintem elégedett lehetsz.
Ügyes vagy !

napraforgó írta...

Ildi, de hiszen ez nagyon klasszul néz ki! Egyébként abban a könyvben, amit ajánlottam neked, s végül a lányodtól megkaptad, pont az az ötlet tetszett meg, hogy egyáltalán nem fontos mindent nagyon szabályosan, csupa párhuzamosokkal letisztáznunk, letűznünk. Ha pedig valaki rákérdezne, hogy valami miért ferde, majd azt mondod, hogy te ezt pont így akartad! Úgyhogy így tovább, semmi okod a szomorkodásra!:)

Ildi írta...

Nagyon kedvesek vagytok, hogy így biztattok! A végén még a másik kiszabottat is elkészítem!:)
Rita, mikor készült az első foltmunkád? Csak hogy tudjam, mennyi időre lesz szükség, hogy szép legyen!:)
Igen Bemka,az is a baj, hogy nem ismerem a gépemet! A leírása meg igen szűkszavú. Tapasztalni kell, sokat használni! De mi lesz az üvegvágómmal? Az meg berozsdásodik!:)
Napraforgó, igazad van, pont így akartam!!!:)
Köszönöm Nektek!

Kata írta...

Nekem is nagyon tetszik :)

Lana írta...

Szia Ildi! Nekem nagyon tetszik. És ez a farkasfogazás meg tök jó ötlet. Nagyon jól mutat!!!Ezt én is kipróbálom.

Rita írta...

Ildi, ugy 5 évvel ezelött...de a varrógéppel akkor már rég tudtam bánni, mégis csálébb lett sokkal mint a Tied!!!!!

Rika írta...

Szia Ildi! Nagyon jól megoldottad! Én örülnék ha fele ilyen jól sikerülne! De csak tologatom...tologatom...és nem haladok! Gratulálok!

Tiffanylda írta...

Kedvesek vagytok, köszönöm!:)

Névtelen írta...

Az én első komolyabb foltmunkám is sokkal csálébb lett :) Mégis 9 éve ott lóg a gyerekszobában faliképként, mindenki örömére. Úgyhogy hajrá! Judit Gödről

Marika írta...

Mi volna a világgal ha minden tökéletes lenne ??
Ez így széééééppp igenis szép .
Tessék meg csinálni a másikat is ami ki van szabva .A gépel meg majd össze szoktok,minél többet használod .

Györgyi írta...

Én is mindig zsinórokkal, szalagokkal fedtem el ha egy varrással elégedetlen voltam. :)
Ma már inkább bontok (rögtön amint észre veszem)!
Jó kezdet ez,ügyes vagy!
Lássuk csak a másikat is!!!