Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 23., vasárnap

Párnácska

Ezt a kis párnát ma alkottam. Van egy könyvem /címe: 200 blokk foltvarráshoz/ ebből néztem ki egy blokkot, melynek neve repkedő madarak. Első ránézésre sokkal könnyebbnek tűnt, mint amilyen valójában.  Kérdéseim annyi lenne, hogy nem férne ki a képernyőre, így azt hiszem majd a közös varráson letámadlak Titeket! Remélem nem gond.
A színei pedig már a várva várt nyarat idézi! :-)
Cinella

2 megjegyzés:

Rita írta...

Azért vagyunk hogy segitsük egymást!!! Nagyon szivesen válaszolok neked, amit meg én nem tudok azt tudja valaki más. A párna nagyon klassz lett. Ügyi vagy!

Lana írta...

Nagyon jók a színek! Azt a könyvet én is beszereztem, de még csak ismerkedek a blokkokkal.