Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 28., péntek

Elsö Szakkörös Találkozo és Közös Varrás.........

röviden E.Sz.T.K.V. :-))) 2010 junius 5, szombat 10:00 !!!!! Kellene nekem egy létszám a szendvicsek, meglepik, székek, asztalok, varrnivalo és a jo ég tudja még mi miatt! Aki jön, legyen olyan jo és irjon ide egy kommentet hogy hányan jön (nem is tudom ki kérdezte, hogy lehet-e barátosnöt hozni...... persze hogy lehet) és hány gyerköcöt hoz magával. Elöre is köszi!!!!

16 megjegyzés:

Jutus írta...

Elsőként jelentkezem és egyedül megyek.:))

Vízicsibe írta...

Szia! Mi ketten mennénk a lányommal, nagyon várjuk, remélem, hogy nem jön közbe semi.
Judit Gödről

Vízicsibe írta...

Bocs, a semmit egy m-el sikerült bepötyögni..

Cila Zzy írta...

Szia!
Nagy kérdés, lehet, hogy csak én vagyok vak... HOL?

Anzso írta...

Mi ketten mennénk a fiammal. :-)

Cinella írta...

Szia! Én egyedül megyek!

Marika írta...

Eddig igen !
De én hogy találok oda az kérdés?? Népligeti busz pálya udvarról .
Nem tudom még a Pesti barátosnőm rá fog e érni engem elnavigálni
Győrből indulok esetleg valaki???

Rita írta...

1125 Budapest, Költö u. 1/a

Marika: népligetböl hármas metroval a deák térig, onnan a kettes metroval a moszkva térig, ott a metro kijáratával szemben a tér tuloldalán van egy nagy lépcsö, azon fel, pár lépésre van balra a buszmegállo ( 90, 190-es buszok jok) költö utcai megálloig kell menni.

Lányok, van esetleg valaki aki ezen a vonalon utazik és csatlakozna Marikánkhoz hogy el ne vesszen???????????

napraforgó írta...

Rita!

Én is megyek, szerintem egy kicsit kettesben-hármasban, de aztán a kísérőim el fognak menni, mert a lányom a maga 13 hónapjával még másban kreatívkodik, nem a varrásban, s feltehetőleg neki hosszú lenne az egész nap... De feltétlen megyek korábban, ahogy ígértem is.

Lana írta...

Sziasztok!
Én is megyek, viszem a lányom is, de csak a nagyot (10 éves).
Ha valakinek szállás kell, nálam lehet...

Orbis írta...

Én is jövök, szerintem egyedül.
Már nagyon várom!

"Maminka" írta...

Én is megyek. Kb:mikorra tervezitek a végét?Ha normális időben végzünk még lehet, hogy az utolsó busszal haza is tudok jönni, ha nem akkor Rita alhatok akkor nálad?

Rita írta...

Julcsi : persze, megbeszéltük!!!!

Szegusz írta...

Én is megyek!! Jönnek a lányaim is. :) A férjem lesz a sofőr, de ő biztos talál magának más programot addig. :))))

batorba írta...

De nagyon irigyellek benneteket. Én csak lélekben leszek ott veletek. Bár először nagyon úgy volt, hogy megyünk...de csak nem jön össze. Sajnos! De gondolok majd rátok!!!!!!!!:-))))

petitange írta...

Annyira sajnálom, nekem is közbejött valami, így most nem tudok Veletek találkozni! A második találkozó ugye hamar lesz? :) Érezzétek nagyon jól Magatokat!