Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 23., vasárnap

Ludmilla :)


Elkészült az én zacsitartó babám is. Nevezhetnénk Lucának is, mivel olyan lassan készült mint az a bizonyos szék :)
Leegyszerűsítettem a ruháját - a lányom kinőtt felsőjét szabadítottam meg az ujjaitól. Az alját csak az összevarrásnál kifejtettem és belehúztam egy gumit.
A nyakánál a póló nyakrészét odavarrtam kézzel, hátul a nyaka többi részénél lett egy hézag, ahol be lehet tenni a zacskókat.
A hajához felhasználtam egy összegubancolódott fonalamat. Először egyben tettük a fejére lányommal - akkor a neve még Soma volt, mivel nagyon hasonlított egy ilyen nevet viselő művésznőre.
A kezében egy horgolt virágot tart, hajpántja is horgolt.
Itt nem a végleges helyén látható, remélem holnap már ott lesz.
Örülök,hogy már feltehettem ezt a babát, mert már mindenki megcsinálta, csak én nem. Pedig már nagyon régóta hiányzott a konyhámból!
Köszönöm Bemkának és Ritának a jó leírást!
A foltvarrott terítőről sem feledkeztem meg. Lelkesedésem töretlen, csak időhiányban szenvedek. Nem szeretnék lemaradni a csoport többi tagjától, úgyhogy igyekszem ! :)

4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Gratulálok Ludmillához, jópofa, aranyos!:)
Ne aggódj, még én sem készítettem el!:( Kellemetlenül is érzem magam, de hát annyi fontos dolgom van! Azért mindig próbálkozom, nem adom fel!

Rita írta...

Csak semmi stressz, itt mindenki a saját tempojában halad!

Hencsilli írta...

Igen, tudom... csak szeretem a dolgokat időre elvégezni, nem halogatni. De rá kell jönnöm, hogy nem lehet mindent egyszerre...
Igyekszem a foltvarrott terítőt és a festést is megcsinálni. :)
Akkor nem stresszelem magam :)

bemka írta...

Igazi dáma :)
Ügyes vagy !