Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 1., szombat

Elké......szültem !!!!!!!



Tényleg olyan nehéz nekem a steppelés, mint a szülés. Mindig nagyon megszenvedek vele, pedig ipari gépen csinálom. A füvön lett fényképezve, nem tudtam rendesen kiteríteni.  Nálunk a szél is nagyon fúj.
 A szegést a másik két unokáménál is úgy csináltam, hogy tarka egy kicsit. Bele csempészek kisebb , nagyobb darabokat a takaró anyagából. Talán nem is látszik nagyon. Szerintem élőben sokkal szebb.

Ili

15 megjegyzés:

Marika írta...

Hát a tűzéssel meg lehet szenvedni !De az eredmény NAGYON JÓÓÓÓ !!!!

bemka írta...

Most már látom benne a rengeteg munkát.Nagyon szép lett, gyönyörűen dolgozol.

Ledorka írta...

Fantasztikus vagy! :)))

Cinella írta...

Hű, de szép lett!!!! Mikor leszek én csak fele ennyire ügyes???? Azt hiszem sosem. :-(

Ildi írta...

Ili! Csodálatos lett!:)) Nagyon ügyes vagy! Én ezek után még a félkész futómmal se merek előállni!
Gratulálok! És még sok,de egyre könnyebb "szülést" kívánok!:)

Ili írta...

Köszönöm Lányok!
Őszintén el kell mondani, de látszik is rajta, hogy nem egy meg tervezett darab ugyan is Ilyet még nem tudok. De a héten vettem egy foltos könyvet, amiben több száz blokk van. Abból könnyebb lesz tervezni. A széle csak itt látszik hullámosnak ez szépen kisimul.
Ildi és Cinella! Ne szerénykedjetek!!! :D

batorba írta...

Jaj ez nagyon tetszik! Olyan szép a színvílága...és persze szépen megtervezett ....Ohhh.Bár már csak én egyáltalán hozzáfoghatnék...vagy fogtam volna...de valahogy most nem megy semmi.:-(((

Ledorka írta...

Sokadszorra nézem meg. :) Én kb. egy hete tologatom a blokkokat. Mostanra nagyjából tudom, mit akarok, mégse állt össze bennem teljesen.
Ez a rózsaszín szíves megoldás nagyon tetszik. Olyan, mintha masnik lennének a blokkon. :)

nanucco írta...

Nagyon ügyes vagy. Én még takarónak nem mertem nekiállni. A tűzés miatt.:) Szép lett.

Kata írta...

Mesés lett!!!!!
Nekem is nagyon tetszenek a rózsaszín szivecskék :)

napraforgó írta...

gyönyörű lett, gratulálok! Annyira kellemes a szemnek! tényleg jó a tervezés is!

Lana írta...

Gyönyörű lett a takaró, a színei csodásak! Kérdeznék is, ha lehet... Milyen cérnával tűzted le? Mert csak a tűzés vonala látszik, de a szín nem. Vagy létezik átlátszó cérna? Bocs, ha nagyon hülyeséget kérdeztem... :)

Rita írta...

Nem hülyeség, létezik bizony!!! Olyan mint a damil. :-)))

Kérdezzetek bátran, senki nem fogja aztgondolja hogy hülyeség! Erre van a varroszakkör, hogy tanuljunk egymástol, kicseréljük tapasztalatainkat, ismereteinket!

"Maminka" írta...

Gyönyörű munka!!!!!!!!!!!Önmagáért beszél.

Györgyi írta...

Fantasztikus! Öszintén!
Nagyon jók a színei, igazán eltaláltad!