Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. május 5., szerda

Itt tartok

Idáig jutottam a takaróval,mikor elfogyott a sárga méhecskés anyagom.A szegély még nincs felvarrva,csak hozzá mértem mennyi hiányzik,belőle.Most törhetem a fejem hogyan fejezzem be,de reggelre majd megálmodom.:))Amiben viszont segítséget kérnék ez a kis asztalközép amit kíváncsiságból varrtam.Azt hiszem varrok még hozzá egy pár darabot,de amit nem tudok,hogyan kell a hátulját elkészíteni.
Tesztek bele vetexet,vagy merevítőt?A hátulját ugyan így készítitek,vagy egy darabból?

9 megjegyzés:

Marika írta...

Szélességéről lebontod a hosszához ahogy nézegetem pont elég hozzávarrod.
Más színnel meg befejezed a szélességét :)Én ezt álmodtam

Rita írta...

Huha, Te nagyon beindultál!!! Szép lesz a nagyi virágoskertje :-))A hátulját egy darabbol készitjük! Csinálhatod egyenesre a szélét, de elkészitheted ilyen sokdszögüre is (kicsit munkásabb megoldás) Tehetsz közé vliest, egy nagyon vékonyat, de ha teritö lesz, el is hagyhatod! Pussz

bemka írta...

Én is a Marika módszerét álmodnám meg.Nagyon szép lesz az asztalközép. Én neki sem mernék fogni....egyelőre :)
Ügyes vagy!!!

Rita írta...

Tegyél a takaróra másfajta szegélyt, mondjuk egyszinü világoskéket, vagy, ha melegebb szint szeretnél egyszinü napsárgát :-))

Edina írta...

Vagy még egy megoldás, felezd meg a sárga szegélyanyag szélességét, így keskenyebb csíkod lesz és jut mindenhova, és egy másik színből varrj még hozzá szegélyt eredeti méretben. Így dupla szegélyes lesz :)

Jutus írta...

Megálmodtam,kukáztam és megtaláltam azt a darabkát amit ferdén szabtam és kidobtam.
Egyenesre vágtam,jó lett alulra,ami alul volt azt ketté vágtam,kipótoltam a két oldalát,így felülre csak a szegély megy majd.Talán így jó lesz.:))
Edina ,én is a felezésben gondolkodtam először,de megmentett a hulladék.:))
Köszönöm lányok!!!!!!!

Rita írta...

Te jo ég micsoda szentségtörés!!!! Tessék keresni egy szép kis kosárkát és minden 2 cm-nél nagyobb anyagdarabkát megörizni!!!!! A saját ágytakaróm és Sophia takarója is ilyen hulladékbol lett. Idönként kiboritom a kosarat és szinek szerint cipösdobozokba szortirozom öket, ha van elég akkor pedig készül belöle valami. Ha igény van rá, teszek majd fel leirásokat kifelyezetten hulladékfelhasználásra.

Rita írta...

kifejezetten akart lenni.......

Jutus írta...

Jajj,jajj,nem vagyok ám ilyen pazarló az anyagokkal , inkább a cérnát pocsékolom nagyon sajnos!:DDD
Mérges voltam magamra,amiért egy körkéssel,vonalzó mellett egy vágólapon,ferdén vágom az anyagot és mérgemben kidobtam a csíkot,de tudat alatt már tudtam hogy bűnt követtem el és álmomban eszembe is jutott!!!:)
Én kíváncsi vagyok a hulladék felhasználására a látszat ellenére is,várom az ötletet!:DD