Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 27., szombat

1,2,3.........három az egyben

Sziasztok!Itt vagyok én is a munkáimmal. Legkevesebb hiba talán a táskánál van,igaz sem közbélés sem mágneses zár nincs,felénk nem lehet effélét kapni. A táska egy régi gyapjúszoknya újjászületése.A bugyillárisok nagyság szerint követik egymást az időben.A fiúbugyi poén akart lenni, valószínű épp ezért lett a leggyengébb.
 Torkoska pedig bőszen őrt áll egy tányér frissen sült málé és a még gőzölgő kávé mellett.
 Tudom sok még a hibám, leginkább a türelmetlenségem és a tudatlanságom az oka ezeknek.
 Bíráljátok őket őszintén, de legalább akkora szeretettel, amekkorával én készültem velük közétek.
Szép hétvégét nektek!

11 megjegyzés:

Aranka írta...

Szerintem nagyon egyedi dolgokat készítettél. Ha mégis van benne varrási hiba ne törődj vele,gyakorlat teszi a mestert. : )

Ledorka írta...

Tényleg vicces az alsónaci. :D A táska tulipánjai is nagyon tetszenek. Tulajdonképpen mi is a baj bármelyikkel? :)

bemka írta...

Dülöngél a varrás a gatyaszárán :))

batorba írta...

Az alsónaci nagyon haláli!!! És amúgy miért is kell-ene ezt bírálni??? Ha van is benne hiba, azt mindenki elkövetheti...kivéve ha valaki profi. Mi meg még csak LESZÜNK!!!!:-))) Ugye? Szerintem nagyon vagány!!! És te legalább már applikáltál és a táskád is késZ!!!!! Én még egyiket sem csináltam!!!:-)))

Ildi írta...

Szerintem szuper! És nagyon ötletes az alsógatya!!!:) Hogy dülöngél a varrás a gatyaszárán? Pont ettől GATYA és nem bugyi!!! Ja, hát türelem az kell, meg gyakorlás, de majd az is meglesz! Nekem nagyon tetszik, a táska színei különösen, gratulálok!

Hencsilli írta...

Nagyon szép munka mind! A maci nekem nagyon tetszik abban a kis kantáros gatyóban :)
Én most kínlódok a táskával, vagyis a varrógépem kínlódik, nem akaródzik neki varrni ma valahogy.. pedig muszáj neki! A "fecske" tök jó poén ::DD

Névtelen írta...

Nagyon tetszenek az alkotásaid! A fiúgatyó is nagyon klassz és ötletes. :D
A táskád pedig nagyszerű és gyönyörű.
Nekem le kell mondanom a táskáról egyelőre, mert nem találtam hozzá itthon anyagot. :( Venni egyelőre nem tudok. Többnyire polóanyagaim vannak és az nem valami mutatós, hevederem sincs a fülhöz. Ezt a projectet elhalasztom egyelőre.

Timi írta...

Eszméletlen jó ötlet az alsógatyó :D ! Szerintem klasszakat varrtál, nekem tetszenek :)

Rika írta...

Nagyon klassz amiket varrtál! A táska különösen tetszik. Ügyes vagy!

Jutus írta...

Szuper jók lettek,az alsógatya nagyon ötletes!!!A táskád pedig gyönyörű,ügyesen választottál anyagot hozzá!!!

bemka írta...

köszönöm...