Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 22., hétfő

Húsvéti hungarocell tojásokhoz a beszerzendők

Sziasztok!

Rita megkért, hogy írjam össze, miket is kell beszerezni a koszorú mellé készítendő hungarocell tojásokhoz. Lefényképeztem, hogy mik is kellenek...de le is írom: :-)))

Eszközök: hungarocell tojások, olló, apró gombostűk, snitzer, filctoll
Nem csúszós anyag kell hozzá, én kartonból szoktam késziteni. Ha van maradékanyag, akkor azokból olyan 8-10 cm es darabok kellenek (tojás méretétől függ)...harmonizáló mintákat és színeket szoktam venni 1-1 tojáshoz.
Díszítéshez: varrható flitter, kacsafog, apró virágos díszítősor...stb. , ami eszetekbe jut.:-)))

Nem egy bonyolult dolog ezeket megcsinálni, de szerintem nagyon mutatós és megéri a fáradtságot. Tavaly nálunk olyan is volt "locsolkodni" a tojás miatt, aki lehet nem is akart jönni.:-))

3 megjegyzés:

Rita írta...

köszönjük szépen Csilla!!! Ha még tipped lenne hol tudnak a lányok hungarocell tojglikat venni, esetleg rendelni.....:-)))

Aranka írta...

Egy tipp: a tojások hobbi boltokban, esetleg némelyik méteráru boltban is megvehetők.

batorba írta...

Interneten lehet rendelni innen az Opitectől:
http://www.opitec.hu/index.php?tm=547522
Bár érdemes több mindent rendelni.

De pl.ahogyan Aranka is írta Hobbyboltokban lehet kapni ára 50-100 Ft körül van ( mérettől függ). Gyöngyösön a 3D Kreatívban már láttam. Hevesen Ancikánál lehetett kapni még a múlt héten, szerintem rendel is, ha kérünk.:-)))