Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 12., péntek

Csaba Ildi

Bemutatom Nektek Ildit, aki fantasztikus Tiffany tárgyakat készit! Igy lett köztünk egy igazi müvész is! A blogja: http://tiffanyu.blog.hu/ Nézzetek körül nála, érdemes! 
 
 
És most jöjjön Ildi pár soros bemutatkozása:
Szeretnék én is bemutatkozni! Csaba Ildikó vagyok, Pécs mellett lakom egy picurka faluban, a természet lágy ölén! Négy felnőtt gyermekünk van és öt unokánk. Tanítónő voltam, de váltottam, kedvenc időtöltésem a Tiffany - üvegkészítés! Tiffanyu.blog.hu  Minden kreatív dolgot ,  kétkezi alkotást szeretek csinálni! Most a varrás alapjait szeretném elsajátítani, mivel kaptam a Jézuskától egy varrógépet!! De az időmbe még nem tudom hogy fog beleférni!:-) Igyekszem! Legfeljebb kullogok utánatok...Köszönöm Ritának az ötletet, szervezést és hogy itt lehetek köztetek!
 
 
Csók mindenkinek...
 
 
 

1 megjegyzés:

batorba írta...

Isten hozott! Majd kullogunk együtt!!!:-)))