Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 7., vasárnap

Isten hozott!!!!!

Sziasztok Lányok!! Nagyon örülök, hogy ilyen sokan jelentkeztetek, öszintén szolva nem számitottam ekkora érdeklödésre. Hát ez lenne a mi kis blogunk. Kicsit pucér még, de remélhetöleg nem sokáig. A saját blogomban már irtam, de legyen itt is: keresek egy vállakozo szellemü szakkörtagot, aki a blogunk arculatát kialakitaná, otthonossá tenné! Akinek kedve lenne hozzá, irjon nekem egy emilt!
Szeretném ha kezdetnek mindenki néhány szoval bemutatkozna, esetleg belinkelné a blogját (ha van) hogy egy kicsit megismerjük egymást!
Ezen kivül várnék még jelentkezöket, aki valamelyik munkáját egy projekt keretében bemutatná nekünk és együtt elkészithetnénk! (szintén egy mailt kérnék)
Szeretnék még ötleteket, javaslatokat a projektekhez, mi érdekelne Titeket, mit szeretnétek együtt elkésziteni, megtanulni!

Elsönek bemutatkozom én (bár szerintem mind ismertek a blogombol, de rend a lelke mindennek:-)):
Rita vagyok, Németországban élek 13 éve. Hobbym (és mostanában egyetlen kenyérkeresö foglalkozásom) a foltvarrás. Van egy felnött lányom és egy 5 éves unokám aki nálam lakik (többnyire :-))
Imádom a macskákat, pillanatnyilag kettö van, de néha átmeneti szállást adok otthontalan elhagyott cicoknak. Ha ezek után még idöm van, akkor azt olvasással töltöm.

Az elsö projektünk hétfön indul, egy nagyon egyszerü szabásu macit fogunk varrni. Késöbb majd sort keritünk (ha igény van rá) komolyabb macikra is. A szabásmintát es a leirást megkapjátok emailban. Szeretném, ha itt a blogban megbeszélnénk ki hol akadt el, hol vannak nehézségei és persze a kész mackokat is szeretnénk összehasonlitani!!! Tapasztalatbol tudom hogy megdöbbentöen különbözö müvek szoktak igy születni, nagyon érdekes a kész darabokat egymás mellett látni! Természetesen mailban is megkereshet bárki akinek kérdése lenne, valamit nem ért stb. nagyon szivesen segitek bárkinek, bármikor.

Ha esetleg még valakinek nem lenne meg az emailom: rita.kaestner@gmail.com

8 megjegyzés:

Ili írta...

Kedves Rita!
Köszönöm a lehetőséget, hogy közétek tartozhatok.És persze a fáradozásod is, hogy össze hoztad ezt a kis társaságot.
Nagy izgalommal várom az elkövetkező napokat.
Várom az első munkát!!

Névtelen írta...

Sziasztok Ildikó vagyok
Szeretnék csatlakozni a csapathoz mint nagyon nagyon kezdö annyira ,hogy még az oldal használatát is tanulnom kell .Szeretném megtanulni a folt varrást,ehhez kérném a segitségeteket.

elöre is köszönöm

Rita írta...

Kedves Ildiko,
ha csatlakozni szeretnél hozzánk szükségem lenne az email cimedre!

Dia írta...

Szia Rita!
nagyon tetszenek a munkáitok!
Lehetne közbecsatlakozni?

köszönöm
Dia
picipoci76@gmail.com

Marika írta...

Szia Rita! Aranyos dolgokat készítetek, Ha még nem késő, jöhetek én is? A kis apróságokat el tudom ajándékozni az unokáimnak.

Köszönöm, üdv: Marika

Marika írta...

Sziasztok! Én egy nyugdíjas nagymama vagyok, mint már fentebb írtam , szeretnék csatlakozni hozzátok. Karcagon lakom, és a kedvenc időtöltésem a foltvarrás. Öt unokám van, tehát van kinek ajándékokat varrjak. Úgy érzem ez közösségben jobban menne. A macikáról lemaradtam, de sürgősen befogom pótolni. Köszönöm a lehetőséget, mindenkit üdvözlök: Nagy Miklósné Marika
marika.nagy@fibermail.hu

Rita írta...

Kedves Marika,
kérlek olvasd el a "létszámrol" cimü bejegyzést február 20.-rol. Abban Dorka, aki a másik szervezöje a blogunknak, leirta miért nem fogadunk el uj jelentkezéseket. Van egy várolistánk, ha valaki elhagy minket az elsö a listárol jöhet a helyére. Ha szeretnés akkor felveszünk erre a listára.
üdvözlettel
Rita és Dorka

Marika írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.