Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 14., vasárnap

Rita mackói

Már mindenki ismeri öket, de azért legyenek itt, jo mackotársaságban:

Én nem varrtam uj mackot, a hétvégén 10 bugyi neszit kellett elkészitenem csupa extrákkal, névvel stb, holnap jönnek érte ....már kiütésem van töle :-)))) De nem akarok nyavajogni,  örülök inkább hogy van munkám amit szeretek és fizetnek is érte :-))))

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szintén nagyon helyesek!:)Kész macicsapat.:)Milyen érdekes lenne az összes macit együtt látni.:)

Rita írta...

meglesz az is, Dorka fog egy kollázst késziteni az összes macival!

Kékbálna írta...

Mennyi sok maci, aranyosak!

Ledorka írta...

Lesz macibrigád! :))
A rózsaszínnek szitakötős a füle? Most vettem észre. Milyen édes! :)

Rita írta...

bezony, egy szitakötö gombja van neki szalaggal, és Csilla lányánál, Barbaránál lakik most ;-))))

Rika írta...

Nagyon szépek, kedvesek a macijaid! Köszönöm a dicséretet.

Ildi írta...

Hát, én már meg se dicsérem!:))) Nem tudok újat írni, csak hogy nagyon klasszak! De a többszázadik után, már a Tiétek is ilyen lesz, Lányok!:))) Azért már bánom, hogy nem szálltam be a maci projektbe...:(