Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 11., csütörtök

Györgyi (bemutatkozás)
Sziasztok!
Kicsit én is lemaradtam a bemutatkozással!
Budapest mellett Gyálon élek férjemmel, négy gyermekünk van, nagy örömömre itthon lehetek annak ellenére, hogy már nagyok.
A lányok 17, 15, és 14 évesek, a fiacskánk pedig 12.
Rengeteg féle népi kézművességet kipróbáltam, és ezeket szabadidőmben gyerekeknek tanítottam is. A legnagyobb szerelmemet a varrást nem tanultam, de voltam foltvarró táborokban ahol a foltozás alapjait sikerült elsajátítani.
Minél többet varrok annál több hiányosság kerül felszínre, ezért is örülök ennek a szakkörnek.
Másik kedves időrabló elfoglaltságom a sütés-főzés, és újabban a blog írás.
Ez utóbbiban teljesen kezdő vagyok, de nagyon élvezem.

blogom:http://foltvarroncz.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: