Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 10., szerda

Ez egy "nem szeretem" post.......

...de meg kö lennie ha már elinditottam ezt a szakkört...és ugy tünik vele együtt egy lavinát. Azt már emlitettem volt, hogy nem számitottam ennyi jelentkezöre. Most hogy elindult ez a blog, ujra megindult a jelentkezök serege is, napi 5-6 fövel bövülünk. Attol tartok, ha még sokkal többen leszünk, pont az veszik el amiért a legtöbben csatlakozni szeretnének, ill már megtették: a családias, mesélös, mindenki-mindenkit ismer légkör. Ezért -nehéz szivvel- drasztikus lépésre szántam (szántuk, mer meg hánytam-vetettem a dolgot lelkes segitötársammal Lidérckével) el magam: lehet még jelentkezni, de csak ma éjfélig. Utána "létszámstopp" ill. bevezetünk egy várolistát ha igény van rá. Ha valaki valamilyen oknál fogva nem tud vagy nem akar tovább velünk varnni, a helyére jöhet az uj jelentkezö. Ez is becslésem szerint egy 25-30 fös étszámot jelent, ami még épp hogy áttekinthetö. Remélem senki nem haragszik meg, és megérti hogy ez a lépés a jelenlegi és jövöbeli résztvevök érdekeit szolgálja.

2 megjegyzés:

linda írta...

Kedves Rita!
Nagyon örülök, hogy még befértem a szakkörbe. Nyugdíjas óvónő vagyok, fejlesztő pedagógus, Budapesten élek csak rövid ideje három éve foglalatoskodom foltvarrással, nagyon szeretem. Sajnos kevés az időm rá mivel sok időt töltök a 4 esztendős unokámmal Zitával. Már őt is sikerült beoltanom a kézimunkázás szenvedélyével. Sajnos a számítógéphez sem nagyon értek úgyhogy biztos lesznek problémák eleinte a blog irással a fiókba való bejutással, de majd valahogy megbírkózom vele. Szeretettel köszöntök mindenkit és nagyon remélem, hogy sok örömünk lesz a közös varrás ilyen formájában, köszönöm neked Rita, hogy az álmomat megvalósítottad és létre hoztad ezt a szakkört.

Névtelen írta...

buy tramadol medication tramadol hcl 50 mg high - ultram online c.o.d