Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 8., hétfő

Jutus (bemutatkozás)

Sziasztok!Szép napot mindenkinek!
Pest megyei kisvárosban élek Üllőn párommal. Három gyermekem van,akik már kirepültek a fészekből,27,23,21 évesek és egy tündéri féléves kisfiú unokám.Soha nem szerettem varrni,mert huszon éves koromban dolgoztam varrodában és borzasztóan utáltam.
Inkább a hímzéseket részesítettem előnyben,majd mikor kisfiam megszületett a kötéshez vonzódtam,mert nagyon megtetszettek az aprócska kötött holmik,így hát a fürge ujjakból megtanultam az alapokat,így kezdődött a fonal imádatom.:DDD

A varrást kb. 2 éve kezdtem el újra,mikor vettem egy számítógépet/a legrosszabb vétel volt életemben,még is neki köszönhetek nagyon sok mindent/ és beköttettük az internetet. A sok kreatív oldalt olvasva és a rengeteg csodát nézegetve én is kedvet kaptam a varráshoz.
Nagyon örülök ennek a közös blognak is ,mert még nagyon sok a tanulni valóm és úgy gondolom hogy a közösség adhat egy bizonyos lökést hogy bátrabban belevágjak dolgokba.Sok minden érdekel és néha úgy érzem mindent megszeretnék tanulni,máskor pedig szinte semmihez sincs kedvem,ami valószínűleg annak köszönhető hogy sokat vagyok egyedül,de ha egy csoporthoz tartozom akkor kötelezetségeim vannak amit meg kell csinálni!Na hát én erre a lökésre gondoltam. Már nagyon várom a közös munkát!!!:D
Nagyon köszönöm hogy közétek tartozhatom és mindenkinek jó munkát kívánok!!!

Jutus

Nincsenek megjegyzések: