Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 23., kedd

Bugyi neszi és maci.

Sziasztok! Elkészültem a házifeladattal :)
Neszit illetőleg, maradtam a nyuszis mintánál, azon egyszerű oknál fogva, hogy tudtam a húgomnak tetszeni fog. Nem lett olyan szép a felvarrás mint az eredeti, de majd iparkodok!
Köszönöm Rita a leírást és a mintát, élveztem nagyon!


A karabíner azért került rá, hogy táskán belül könnyebbel elérhető legyen :)
A maci.
Tegnap kiválasztottam ezt a sötét bordó polárt, mondván ebből lesz a maci. Domonkosom vetett rá egy pillantást, majd megkérdezte, anya ez az enyém lesz ugye?
Még nem jött haza suliból, később tudom csak meg, megfelelek- e a minimum elvárásnak :D


Nagyon jó gyakorolni, észreveszem a hibákat, javítok és bizakodom hogy, legközelebb már ügyesebb leszek.

17 megjegyzés:

bemka írta...

Mindkettő nagyon szép, ügyes vagy!

Kata írta...

Nagyon jók lettek :)

Lidércke írta...

Nekem még a neszesszer bélése is tetszik. :) Szépek lettek!

Timi írta...

Psssszt! Az egy kihízott nyári szoknyám darabja :)))

Lidércke írta...

Szerintem azt akartad írni, hogy "kinőtt"! :D Nem hízunk, csak növünk, és nőiesedünk. :DD

Timi írta...

Igen, igen! Így gondoltam én is :D

gromine írta...

Nagyon jók lettek.

Ili írta...

Nagyon szuper lett mind a kettő!
Ügyes vagy!!!

Timi írta...

Köszönöm a kedves hozzászólásokat :) Alig várom a következő varrnivalót!
Mit varrunk legközelebb?

Györgyi írta...

Szerintem is nagyon jók lettek!!
Én is azt szeretem legjobban amikor már a készülő munkáimra lecsapnak a gyerekek, hogy azt Ők szeretnék! :)

Ildi írta...

Gratulálok! Nagyon ügyes vagy és ötletes!!!

Rita írta...

nagyon szépek!!! Èn ezt az aplikáciot meg se probáltam volna vlisofix nélkül!!!!!

Timi írta...

:)

Rita írta...

most komolyan!!!Hasonlitsátok össze az én neszimet Timiével! A különbség csak annyi hogy ezek a körömnyi darabkák nálam rá voltak elöször vasalva az anyagra, aztán aplikálva. Minden tiszteletem a tied Timi!!!!!!!

Timi írta...

Rita úgy féltettem az ujjam, tekintve, hogy pár éve már elvarrtam! Legközelebb én is ragasztom, mindegy mivel :D

flor írta...

Nagyon jók lettek, gratulálok

Rika írta...

Midkettő nagyon szép lett! A macinak különösen teszik a pofikája.