Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 12., péntek

Aranka bemutatkozása

Uj csoporttársunk, Aranka nekem küldte el mailben a bemutatkozását, ide másolom :-)))

Bemutatkozás:
Pawlowszky Aranka vagyok Tatabányán élek a 18 hónapos és a 6 éves kisfiammal, valamint a hobbi hóbortjaimat toleránsan elviselő férjemmel.
Örülök, hogy a szakkör tagja lehetek, mert a környezetemben lévő anyukák nem vállalkoznak saját  tárgyak készítésre, így kissé kilógtam a sorból.

Aranka elvállalta a tavaszi koszoru készitésének koordinálását.  Ugy gondoltam hogy a neszi után elinditjuk a "Tavaszi készülödés" blokkot, annak keretében elöször Dorka (Lidércke) nyuszkos táskáját fogjuk elkésziteni. Utána Aranka jön a koszorukkal, és lesz egy textiltojás-bemutató is, annak akit érdekel. Ezt szeretném ha Csilla elvállalná, mert nála láttam elöször ezeket a gyönyörü textillel bevont hungarocell tojatokat. 
Nagyon örülök, hogy ennyi javaslat, érdeklödés és pozitiv bejegyzés született tegnap ota, köszönöm szépen a részvételt!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: