Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 7., vasárnap

Bemutatkozás

Sziasztok!
Üdvözlök minden "szakkörös"-t. Zakariné Ida vagyok, Gyomaendrődön lakom. Nem vagyok egy mai csirke, de a saját és a mások gyermekei fiatalon tartanak. Három fiam van, 20, 18 és14 évesek. Tanító vagyok, ezért nincs időm megöregedni. Ha mégis akad egy kis szabadidőm, akkor mindenféle kézműves és egyéb dolgot kipróbálok. Legtöbbször varrok, főleg táskákat, de bármi jöhet. Xszemezek is, régebben gyöngyöt fűztem, szőttem, dekupázsolok, hajtogatok, képeslapot készítek, horgolok, kötök, és amit csak el lehet képzelni. Ezért is olyan vegyes a blogom.
Bízom benne, hogy jól fogjuk érezni magunkat, mindent bele!

Nincsenek megjegyzések: