Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 7., vasárnap

Szegusz (bemutatkozás)

Sziasztok!



Egy Heves megyei városkában élek férjemmel és két lányommal. (A lányok 5 és 6 évesek.) A helyi középiskolában tanítok. Korábban el sem tudtam képzelni, hogy el tudjak készíteni valamit a saját kezemmel... :D Nem néztem ki magamból... De voltak a környezetemben nagyon lelkes, ügyes, kreatív emberek (Latinka, Tipikos + a férjem :) ), akik mindig noszogattak, hogy próbáljam ki én is magam. :)))) Így lassan-lassan belejöttem/belejövök a kézműves dolgokba.

Sokáig gondolkodtam, hogy nekem való-e ez a szakkör, mivel nincs varrógépem, nincs tapasztalatom... De aztán olyan lelkes csapat gyűlt itt össze (+ Rita is bátorított), hogy úgy éreztem, nem maradhatok ki belőle!

Az biztos, hogy rengeteget fogok tanulni! :D

Nincsenek megjegyzések: