Ez a blog mindenkié, aki szeretne velünk közös projekteken dolgozva beszélgetni, jokat vihogni és esetleg együtt szomorkodni, ha a sors ugy hozza.

2010. február 28., vasárnap

Új olvasója lett a blogunknak egy majdnem nyolc éves kislány személyében!

Sziaszok lányok! Szép vasárnapot mindenkinek!

Tegnap délutánt nálunk töltötte az unokám. Ahogy meglátta az elkészített neszimet természetesen el is kérte. Nem kell mondani én örömmel oda is adtam! A délutáni gőrkorizás és kerékpározás után pihenésképpen meg kellett néznünk a blogunkat. Lépésről lépésre minden egyes munkát meg tekintettünk. Sőt még a megjegyzések elolvasásával is próbálkozott! (Most első osztályos) Nagyon tetszettek neki az elkészített munkák! Volt olyan, hogy többször is vissza kellett menni egy-egy macikához és neszihez. Megrendelését is leadta. S mivel pont ugyanolyat szeretne, mint amit Rita készített (fekete alapon rózsaszín p.nyuszi), megkérdezném Ritát, hogy szabad e?
A varrás még nem az erőssége, de az érdeklődése már egészen komoly. Talán már meg is "fertőztem"?

7 megjegyzés:

Rita írta...

hogyne lenne szabad!!!! Azért küldtem el a mintát!!! remélem örülni fog neki a kisunokád :-))))) Mondd meg neki hogy üdvözlöm és örülök ha érdeklödik a kézimunka iránt, nagyon szép és hálás elfoglaltság :-))))

bemka írta...

Nagyra nőjön a kisunokád és tartson ki a lelkesedése :)

Rika írta...

Köszönjük Rita! Az üzenetet átadtam, nagyon boldog volt a kisasszony!

Rika írta...

Neked is köszi Bemka!

Schnappy írta...

ez nagyon aranyoS! :)

Cinella írta...

Hű, de irigyellek az unokád miatt. Az én lányom 8 éves, de egyáltalán nem érdeklődik a varrás után, pedig nagyon szeret kézműveskedni. Főleg gyúrmázni, szobrászkodni, festeni.
Gratula a lánykának, csak így tovább! Jól jön az utánpótlás! :-)

Rika írta...

Köszönjük Cinella! Ahogy írod elég kreatívnak tűnik a lánykád. És ez a lényeg! A többi majd alakul.